Kliknij po więcej produktów.
Nie znaleziono produktów.
Menu

Wymiana towaru

Jeśli zamówiony towar okazał się nieodpowiedni, np. za duży, za mały to można dokonać jego wymiany w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Wymieniany towar musi być pełnowartościowy, tzn. bez plam, rozdarć, przetarć lub innych uszkodzeń wraz z kompletem metek. Dla bezpieczeństwa przesyłki polecamy wysyłanie przesyłek rejestrowanych np. list polecony lub paczka.

  • Przed wysłaniem towaru na wymianę należy sprawdzić dostępność nowego produktu na stronie sklepu.
  • Jeśli towar jest dostępny skontaktuj się mailowo i powiadom nas o chęci wymiany produktu na adres: kontakt@eharmony.pl
  • Prosimy o przelew bankowy lub dołączenie do przesyłki kwoty 16zł (kurier) na ponowną wysyłkę.
  • Dane do przelewu znajdą Państwo TUTAJ.
  • Towar prosimy odsyłać wraz z oryginałem paragonu na adres:

    Harmony Marek Jadczyk
    ul Ludowa 22
    42-215 Częstochowa

Zwrot towaru

Odstąpienie od umowy zakupu
Klient, który jest konsumentem i dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru, odstąpić od zawartej umowy kupna bez podawania przyczyny. Konsument może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży składając nam oświadczenie o odstąpieniu.
Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres tj.:


Harmony Marek Jadczyk
ul Ludowa 22
42-215 Częstochowa

lub też mailowo na adres: kontakt@eharmony.pl

Link do wzoru odstąpienia od umowy znajduje się na dole sekcji.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Konsument ma obowiązek zwrócić do nas towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy kupna. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na nasz adres przed upływem tego terminu.

Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy kupna, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy towaru do konsumenta. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
W wypadku odstąpienia konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla dla nas z żadnymi dodatkowymi kosztami.

Wzór pisma odstąpienia od umowy kupna znajdą Państwo TUTAJ

Menu

Udostępnij